Ocena strategii marketingowych stosowanych na lokalnym rynku ubezpieczeń samochodowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Maćkowska Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-02T11:53:24Z
dc.date.available 2014-01-02T11:53:24Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3088
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena strategii marketingowych stosowanych na lokalnym rynku ubezpieczeń samochodowych. Przedstawiono istotę, cele i zadania marketingu, marketingowe instrumenty oddziaływania na rynek oraz istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego. Opisano strategie marketingowe, zaprezentowano lokalny rynek ubezpieczeń samochodowych oraz przedstawiono strategie marketingowe firm ubezpieczeniowych w Bochni. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject strategia konkurencyjna pl
dc.subject strategia rozwojowa pl
dc.subject strategia funkcjonalna pl
dc.subject ubezpieczenia samochodowe pl
dc.subject firma ubezpieczeniowa pl
dc.title Ocena strategii marketingowych stosowanych na lokalnym rynku ubezpieczeń samochodowych pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info