E-commerce jako kanał dystrybucji na przykładzie Optimus S.A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozina, Andrzej
dc.contributor.author Solecki Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-02T14:42:14Z
dc.date.available 2014-01-02T14:42:14Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3117
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja e-commerce jako kanału dystrybucji na przykładzie Optimus S.A. Nakreślono identyfikację problemu badawczego oraz przedstawiono metody komercyjnego wykorzystania Internetu. Dokonano analizy usług informatycznych firmy Optimus S.A oraz przedstawiono strategię e-commerce w badanym przedsiębiorstwie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject e-commerce pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject Internet pl
dc.subject usługi informatyczne pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.title E-commerce jako kanał dystrybucji na przykładzie Optimus S.A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info