Reklama w Internecie. Wybrane zagadnienia promocji on-line

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Citak Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-02T22:17:51Z
dc.date.available 2014-01-02T22:17:51Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3135
dc.description.abstract Celem tej pracy jest przedstawienie możliwości reklamowych Internetu. Przedstawiono historię Internetu, scharakteryzowano jego użytkowników oraz opisano zasady i techniczne aspekty działania Internetu. Zaprezentowano formy promocji spotykane w Internecie, omówiono jej cechy charakterystyczne oraz różnice pomiędzy reklamą tradycyjną. Podano stosowane metody mierzenia skuteczności reklamy on-line oraz sposoby jej umieszczania w media-planach kampanii reklamowych. Przedstawiono analizę wybranych kampanii reklamowych przeprowadzonych w Internecie pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama on-line pl
dc.subject kampania promocyjna pl
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject skuteczność działań promocyjnych pl
dc.subject media-plan pl
dc.title Reklama w Internecie. Wybrane zagadnienia promocji on-line pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info