Finansowe i marketingowe aspekty oceny banków w zakresie oferty usług dla klienta detalicznego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Chomiak Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-02T23:48:24Z
dc.date.available 2014-01-02T23:48:24Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3140
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena opłacalności wyboru oferty, na przykładzie rachunków bieżących w wybranych bankach. Współcześnie rynek bankowości podobnie jak i inne rynki skierowany jest na klienta, na jego potrzeby i wymagania. Dzieje się tak, ponieważ na rynku usług bankowych pojawia się coraz liczniejsza konkurencja w konsekwencji, czego klient jest coraz bardziej wymagający. Obserwując konsumentów zauważyć można zmiany gustów, nawyków i marzeń. Na rynkowe zachowania konsumentów i ich potrzeby wielki wpływ mają ciągle pojawiające się innowacje produktowe. Aby dokonać porównania oferty rynkowej konieczne jest poznanie cech charakterystycznych dla produktów bankowych, którymi klient będzie się kierował przy wyborze rachunku bieżącego w banku. W pracy tej zostanie podjęta próba porównania trzech wybranych banków, w zakresie najistotniejszych cech z punktu widzenia klienta. Banki konkurują nie tylko nowościami udostępnianymi w swojej ofercie, ale również proponują coraz to nowsze kanały elektroniczne do swoich produktów, które mają klientowi zapewnić wygodę w użytkowaniu. Banki prześcigają się w coraz to niższych opłatach za oferowane przez siebie usługi, a także oferują coraz to wyższe oprocentowania na lokatach i rachunkach bankowych, a także innych alternatywnych formach oszczędzania. Bankiem, w którym klienci coraz chętniej zakładają swoje rachunki, który wydaje się być najlepszym z porównywanych banków jest LUKAS Bank. W pracy tej dla porównania oferty omawianych banków zostanie zastosowana analiza porównawcza. Przy pomocy metody porównań, porównane zostaną banki względem wzorca hipotetycznego - banku wzorcowego, a następnie zestawione wyniki i dokonany wybór najlepszego rachunku w zakresie wszystkich cech. Aby prawidłowo przeprowadzić analizę efektywności produktów bankowych należy zapoznać się z zagadnieniami marketingu, marketingu mix, a także produktu bankowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject oceny produktow bankowych pl
dc.subject mierniki i oceny ryzyka pl
dc.subject Detaliczny Lukas Bank pl
dc.subject Wirtualny Bank Inteligo pl
dc.subject Deutsche Bank pl
dc.title Finansowe i marketingowe aspekty oceny banków w zakresie oferty usług dla klienta detalicznego pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info