Promocja jako narzędzie rozwoju turystyki na przykładzie wybranych jednostek tworzących "Związek Gmin Jeziora Rożnowskiego"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sidor, Maria
dc.contributor.author Rządca, Maciej
dc.date.accessioned 2014-01-03T08:16:01Z
dc.date.available 2014-01-03T08:16:01Z
dc.date.issued 2012-12-04 20:17:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3169
dc.description.abstract Praca dotyczy promocji turystycznej gmin Gródek n/Dunajcem i Łososina Dolna, będących zarazem członkami Związku Gmin Jeziora Rożnowskiego. Głównym celem pracy jest analiza i ocena działań promocyjnych podejmowanych w wymienionych gminach. W związku z realizacją celu, przeanalizowane zostały działania promocyjne gmin pod kątem wykorzystanych instrumentów promocji, jak również przeprowadzono badania ankietowe, w ramach których wypoczywający w badanych gminach turyści wyrazili swoje opinie na temat promocji tych gmin. Analiza materiału dotyczącego działalności promocyjnej gmin oraz wyniki badań ankietowych dają podstawy do stwierdzenia, że promocja turystyczna gmin Gródek n/Dunajcem i Łososina Dolna, w odniesieniu do ich walorów, jest niewystarczająca. Mówić tu należy o stosunkowo niewielu podejmowanych działaniach, jak i o zupełnym braku wykorzystania takich instrumentów jak promocja sprzedaży i marketing bezpośredni. Na podstawie wyników badań sformułowano wiele wniosków, które w większości stanowią uwypuklenie głównych problemów związanych z promocją turystyczną w Gródek n/Dunajcem i Łososina Dolna. pl
dc.description.abstract The work concerns the promotion of tourism communities Gródek n / Dunajcem and Łososina Dolna, who are also members of the Association of Municipalities of Lake Rożnowskie. The main aim of this study to analyze and evaluate promotional activities in these communities. In connection with the order are analyzed municipalities promotional instruments used for promotion as well as the survey was conducted,in which the surveyed municipalities holidaymakers, tourists expressed their opinions on the promotion of those communities. Analysis of promotional material for the municipalities, and the results of the survey provide a basis to conclude that the municipal tourist promotion Gródek n / Dunajcem and Łososina Dolna in relation to their assets is insufficient. To say there is a relatively small number of actions taken as and a complete lack of use of instruments such as sales promotion and direct marketing. Based on the findings formulated a number of conclusions that most are highlighting the main issues related to the promotion of tourism. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja turystyczna pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.subject Jezioro Rożnowskie pl
dc.subject gmina Gródek n/Dunajcem pl
dc.subject gmina Łososina Dolna pl
dc.subject promotion pl
dc.subject promotion of tourism pl
dc.subject instruments promotion pl
dc.subject promotion of the region pl
dc.subject Rożnowskie Lake pl
dc.subject community Gródek n / Dunajcem pl
dc.subject Łososina Dolna community pl
dc.title Promocja jako narzędzie rozwoju turystyki na przykładzie wybranych jednostek tworzących "Związek Gmin Jeziora Rożnowskiego" pl
dc.title.alternative Promotion of tourism as a development tool based on selected units of "Rożnowskie Lake Union" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T17:49:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info