Wdrażanie systemu klasy CRM SIEBEL w polskich przedsiębiorstwach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Flasiński, Mariusz
dc.contributor.author Czopik Bogumił
dc.date.accessioned 2014-01-03T11:49:21Z
dc.date.available 2014-01-03T11:49:21Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3208
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie wdrażania systemu klasy CRM SIEBEL w polskich przedsiębiorstwach. Opisano zagadnienia dotyczące definicji i funkcji, które spełniają systemy klasy CRM w przedsiębiorstwach oraz przedstawiono obecną sytuację rynku CRM użytkowników Polsce. Zaprezentowano działania, jakie należy podjąć w firmie przed i w trakcie wdrożenia systemu aby zakończyło się ono sukcesem oraz przedstawiono przebieg opisu systemu Siebel MidMarket Edition. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject Customer Relationship Management pl
dc.subject system informatyczny pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject wdrożenie CRM pl
dc.subject Siebel pl
dc.title Wdrażanie systemu klasy CRM SIEBEL w polskich przedsiębiorstwach pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info