Analiza systemu motywowania nauczycieli w Zespole Szkół w Łużnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rogozińska - Mitrut, Joanna
dc.contributor.author Ćwiklik, Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-03T12:02:36Z
dc.date.available 2014-01-03T12:02:36Z
dc.date.issued 2012-11-27 19:21:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3212
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest analiza systemu motywowania nauczycieli w Zespole Szkół w Łużnej. Celem pracy jest przedstawienie problematyki motywacji oraz system motywacji. Motywacja jest niezbędnym i zarazem jednym z najważniejszych czynników do efektywnej pracy. Dobrze zmotywowany pracownik jest zadowolony oraz czuje satysfakcję, co korzystnie wpływa na jakość i wydajność wykonanej pracy. W niniejszej pracy wykorzystano wyniki własnej obserwacji, ankietę wypełnioną przez nauczycieli oraz literaturę przedmiotową. W pierwszym rozdziale została zaprezentowana definicja motywacji, jej rodzaje oraz wybrane teorie. Natomiast w drugim rozdziale przedstawiono instrumenty motywowania jak również płacowe i pozapłacowe środki pobudzania motywacji. W rozdziale trzecim została zaprezentowana grupa respondentów, którzy wzięli udział w badaniu. Również w tym rozdziale zostały dokładnie opisane techniki, metody oraz narzędzia badawcze, które zostały później wykorzystane w pracy. Pod koniec tego rozdziału została zaprezentowana ankieta wraz z wnioskami. Pracownicy w organizacji są ważnym zasobem, który warunkuje udany sukces w organizacji. Dobrze zmotywowany pracownik ma przewagę konkurencyjną na rynku pracy. pl
dc.description.abstract The subject of the work is the analysis of the system to motivate the teachers at schools in Łużna. The purpose of the work is to present the issues of motivation and motivation system. Motivation is an essential and yet one of the most important factors in effective work. A well motivated worker is fulfilled and feels satisfied, which favorably affects the quality of work and performance. In this work the results of the observation, the questionnaire completed by teachers and literature were used. In the first chapter the definition of motivation, its types and selected theories of motivation were presented. The second chapter aims at presenting instruments to motivate together with wage and non – wage measures and used to stimulate motivation. In the third chapter the group of respondents who took part in the study was presented. This chapter also describes techniques, methods and research tools, which were used in the work. At the end of this chapter the questionnaire together with its results and conclusions were presented. The employees in the organisation are important resources that determine a successful work. A well motivated worker has a competitive advantage in the job market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywacja pl
dc.subject analiza pl
dc.subject system pl
dc.subject motywacja materialna pl
dc.subject motywacja niematerialna pl
dc.subject nauczyciele pl
dc.subject motivation pl
dc.subject analysis pl
dc.subject material motivation pl
dc.subject financial motivation pl
dc.subject teachers pl
dc.title Analiza systemu motywowania nauczycieli w Zespole Szkół w Łużnej pl
dc.title.alternative The analysis of the system to motivate the teachers at schools in Łużna pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-03T11:30:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info