dc.description.abstract |
Otwarcie nowych rynków zbytu wiąże się nieodzownie z koniecznością przemieszczania towarów na coraz większe odległości. Mając powyższe na uwadze możemy zaryzykować stwierdzenie, że jednym z ważniejszych elementów współczesnego przedsiębiorstwa jest transport. To dział transportu jest odpowiedzialny za terminowość i jakość dostaw nie tylko komponentów do produkcji, ale również wyrobów gotowych do klientów, przez co stał się jak gdyby wizytówką firmy. Tworzenie działu transportu spełniającego wszystkie oczekiwania współczesnego rynku wymaga od przedsiębiorstwa bardzo dużych nakładów inwestycyjnych. W niniejszej pracy autorka przedstawia zagadnienie outsourcingu i wykorzystanie go do realizacji funkcji transportu. Obecnie coraz więcej firm przekazuje część swoich zadań do realizacji firmom zewnętrznym. Wiąże się to przede wszystkim z przekonaniem, że firma powinna się skupić na swoich unikatowych kompetencjach i je rozwijać. Jako obiekt badań autorka wybrała Firmę TC Dębica. Celem tej pracy jest przedstawienie oraz analiza wdrażania outsourcingu dotyczącego transportu wyrobów gotowych do odbiorców na terenie Polski. |
pl |