dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Haddadji Kinga |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-03T13:12:05Z |
|
dc.date.available |
2014-01-03T13:12:05Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3235 |
|
dc.description.abstract |
Postępujące na wielką skalę zjawiska liberalizacji, deregulacji, globalizacji i postępu technicznego spowodowały zwiększenie się konkurencji na krajowym rynku usług finansowych. Otworzyły one również drogę do działania pośrednikom zagranicznym. W warunkach zaostrzonej konkurencji jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej dla banków jest wyraźnie zdefiniowana strategia rynkowa. W sektorze bankowym o silnym konkurencyjnym charakterze fundamentem prowadzonej działalności staje się strategia marketingu – mix.
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych tendencji zachodzących w zmieniającej się strategii marketingu – mix ING Banku Śląskiego S.A. pod wpływem różnych czynników otoczenia. Istotne w procesie kształtowania strategii marketingu - mix jest dostosowanie współdziałających instrumentów tej strategii: produktu, ceny, dystrybucji, promocji i personelu do przemian dokonujących się w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym Banku. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
substrategia banku |
pl |
dc.subject |
ING Bank Śląski w Nowym Sączu |
pl |
dc.subject |
plan marketingowy |
pl |
dc.subject |
orientacja marketingowa banku |
pl |
dc.subject |
segmentacja klientów |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.subject |
pozycja rynkowa banku |
pl |
dc.title |
Kształtowanie strategii marketingu mix na przykładzie ING Banku Śląskiego,oddział w Nowym Sączu |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |