Kształtowanie strategii marketingu mix na przykładzie ING Banku Śląskiego,oddział w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Haddadji Kinga
dc.date.accessioned 2014-01-03T13:12:05Z
dc.date.available 2014-01-03T13:12:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3235
dc.description.abstract Postępujące na wielką skalę zjawiska liberalizacji, deregulacji, globalizacji i postępu technicznego spowodowały zwiększenie się konkurencji na krajowym rynku usług finansowych. Otworzyły one również drogę do działania pośrednikom zagranicznym. W warunkach zaostrzonej konkurencji jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej dla banków jest wyraźnie zdefiniowana strategia rynkowa. W sektorze bankowym o silnym konkurencyjnym charakterze fundamentem prowadzonej działalności staje się strategia marketingu – mix. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych tendencji zachodzących w zmieniającej się strategii marketingu – mix ING Banku Śląskiego S.A. pod wpływem różnych czynników otoczenia. Istotne w procesie kształtowania strategii marketingu - mix jest dostosowanie współdziałających instrumentów tej strategii: produktu, ceny, dystrybucji, promocji i personelu do przemian dokonujących się w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym Banku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject substrategia banku pl
dc.subject ING Bank Śląski w Nowym Sączu pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject orientacja marketingowa banku pl
dc.subject segmentacja klientów pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject pozycja rynkowa banku pl
dc.title Kształtowanie strategii marketingu mix na przykładzie ING Banku Śląskiego,oddział w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info