Porównanie wpływu normy ISO serii 9001 na zarządzanie jakością w firmie usługowej i produkcyjne

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Dziedzic Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-03T19:17:30Z
dc.date.available 2014-01-03T19:17:30Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3259
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest przedstawienie Systemu Zarządzania Jakością na podstawie normy serii ISO 9001 w dwóch firmach. W tym celu dokonano przeglądu literatury przedmiotu, jak również przeanalizowano System Zarządzania Jakością na podstawie norm serii ISO funkcjonujący w dwóch, różniących się między sobą profilem działalności, firmach. Pierwsza z nich to firma usługowa zajmująca się transportem międzynarodowym, firma Trans – Południe. Druga, przeanalizowana pod kątem Systemu Zarządzania Jakością firma to Zakład Obróbki Marmuru Jabo Marmi, zajmujący się głównie produkcją wyrobów z marmuru i granitu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject kompleksowe zarządzanie jakością pl
dc.subject klient pl
dc.subject benchmarking pl
dc.subject normy ISO serii 9000 pl
dc.subject certyfikaty pl
dc.subject księga jakości pl
dc.subject firma transportowa pl
dc.title Porównanie wpływu normy ISO serii 9001 na zarządzanie jakością w firmie usługowej i produkcyjne pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info