Szkolenie i rozwój pracowników na przykładzie TP S.A.w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Jędrzejowska Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-01-04T13:20:50Z
dc.date.available 2014-01-04T13:20:50Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3308
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie problematyki związanej ze szkoleniami pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Opisano istotę szkolenia jako formę wspierania pracowników i organizacji oraz przedstawiono rolę pracowników w strategii rozwoju firmy, sposób nabywania i doskonalenia kompetencji, tworzenia potencjału pracowniczego i jego wpływ na konkurencyjność rynkową firmy. Zaprezentowano charakterystykę rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych oraz omówiono sposoby określenia i identyfikacji potrzeb szkoleniowych, cele i metody oraz ocenę programów szkoleniowych. Przedstawiono ocenę efektywności szkoleń oraz analizę i ocenę polityki szkoleniowej badanej firmy, organizacji szkoleń oraz zachodzące kierunki zmian w trakcie przekształceń organizacyjnych i własnościowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject szkolenia pl
dc.subject rozwój pracowników pl
dc.subject analiza potrzeb szkoleniowych pl
dc.subject efektywność szkoleń pl
dc.subject polityka szkoleń pl
dc.subject kompetencje pl
dc.title Szkolenie i rozwój pracowników na przykładzie TP S.A.w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info