dc.contributor.advisor |
Misiołek, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Jędrzejowska Małgorzata |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-04T13:20:50Z |
|
dc.date.available |
2014-01-04T13:20:50Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3308 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest przedstawienie problematyki związanej ze szkoleniami pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Opisano istotę szkolenia jako formę wspierania pracowników i organizacji oraz przedstawiono rolę pracowników w strategii rozwoju firmy, sposób nabywania i doskonalenia kompetencji, tworzenia potencjału pracowniczego i jego wpływ na konkurencyjność rynkową firmy. Zaprezentowano charakterystykę rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych oraz omówiono sposoby określenia i identyfikacji potrzeb szkoleniowych, cele i metody oraz ocenę programów szkoleniowych. Przedstawiono ocenę efektywności szkoleń oraz analizę i ocenę polityki szkoleniowej badanej firmy, organizacji szkoleń oraz zachodzące kierunki zmian w trakcie przekształceń organizacyjnych i własnościowych. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
szkolenia |
pl |
dc.subject |
rozwój pracowników |
pl |
dc.subject |
analiza potrzeb szkoleniowych |
pl |
dc.subject |
efektywność szkoleń |
pl |
dc.subject |
polityka szkoleń |
pl |
dc.subject |
kompetencje |
pl |
dc.title |
Szkolenie i rozwój pracowników na przykładzie TP S.A.w Nowym Sączu |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |