Analiza oraz badania marketingowe małopolskiego rynku na pokrycia dachowe dla nowego produktu-usługi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Łazowski Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-04T13:34:29Z
dc.date.available 2014-01-04T13:34:29Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3310
dc.description.abstract Głównym założeniem tej pracy jest analiza sektora pokryć dachowych na terenie małopolski, przeprowadzenie badań marketingowych rynku, opracowanie pozyskanych danych oraz w oparciu o wyniki, podjęcie decyzji o wprowadzeniu nowego produktu i opracowanie stosownej strategii marketingowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject małopolski rynek na pokrycia dachowe pl
dc.subject decyzje rynkowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Analiza oraz badania marketingowe małopolskiego rynku na pokrycia dachowe dla nowego produktu-usługi pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info