Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie koncernu medialnego Bertelsman Media

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Kajdas Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-04T13:45:43Z
dc.date.available 2014-01-04T13:45:43Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3312
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie problematyki zarządzania relacjami z klientami na przykładzie koncernu medialnego Bertelsman Media. Omówiono ogólne zasady CRM – zalety i wady zarządzania relacjami z klientem, historie kształtowania się systemu i wpływ, jaki zarządzanie relacjami ma na zwiększenie sprzedaży. Wskazano znaczenia budowania silnych i trwałych związków z klientem oraz omówiono charakterystykę klienta – sposób oceny jego atrakcyjności, znaczenie pozycji firmy w relacjach z klientem oraz budowę i tworzenie strategii organizacyjnej nakierowanej na zarządzanie relacjami z klientem. Opisano systemy CRM oraz ukazano zastosowanie systemu zarządzania relacjami z klientem na przykładzie firmy Bertelsmann Media, a w szczególności Klubu Świat Książki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject relacje z klientem pl
dc.subject system CRM pl
dc.subject strategia organizacyjna pl
dc.subject system zarządzania relacjami pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject system informatyczny pl
dc.title Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie koncernu medialnego Bertelsman Media pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info