Analiza strategii marketingowej zakładu ubezpieczeń w procesie konsolidacji HDI i TU Samopomoc S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Starczewski Artur
dc.date.accessioned 2014-01-04T13:56:12Z
dc.date.available 2014-01-04T13:56:12Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3317
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza strategii marketingowej zakładu ubezpieczeń w procesie konsolidacji HDI i TU Samopomoc S.A. Opisano strategię marketingową w działalności ubezpieczeniowej oraz przedstawiono modele analizy problemu definiowania strategii marketingowej. Dokonano charakterystyki badanych firm w trakcie konsolidacji oraz przedstawiono analizę strategii marketingowej po konsolidacji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject ubezpieczenia pl
dc.subject konsolidacja pl
dc.subject analiza strategii marketingowej pl
dc.subject marketing pl
dc.title Analiza strategii marketingowej zakładu ubezpieczeń w procesie konsolidacji HDI i TU Samopomoc S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info