Koncepcja marketingowa małej i średniej firmy na przykładzie gospodarstwa ogrodniczo - sadowniczego "Sarpol" w Sompolnie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Sarnowski, Andrzej
dc.date.accessioned 2014-01-04T14:34:48Z
dc.date.available 2014-01-04T14:34:48Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3324
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja koncepcji marketingowej małej i średniej firmy na przykładzie gospodarstwa ogrodniczo - sadowniczego "Sarpo"l w Sompolnie. Zdefiniowano małą i średnią firmę z uwzględnieniem kryteriów ilościowych i jakościowych, oraz omówiono rolę MSP w gospodarce. Przedstawiono istotę, strukturę i techniki zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach, scharakteryzowano funkcje oraz podstawowe elementy zarządzania MSP oraz zarysowano ogólne uwarunkowania prawne w prowadzeniu małej firmy. Omówiono kształtowanie się orientacji marketingowych na tle gospodarczego rozwoju, przedstawiono istotę i strategie marketingu oraz przeprowadzono prezentację marketingu - mix. Dokonano ustalenia i oceny instrumentów marketingowych w Gospodarstwie Ogrodniczo - Sadowniczym „SARPOL”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject rola MŚP w gospodarce pl
dc.subject zarządzanie MŚP pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Koncepcja marketingowa małej i średniej firmy na przykładzie gospodarstwa ogrodniczo - sadowniczego "Sarpol" w Sompolnie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info