Marketingowa koncepcja jakości i jej odzwierciedlenie w aplikacji normy ISO 9001:2000 w Polsce i w krajach Unii Europejskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Tajstra Łukasz
dc.date.accessioned 2014-01-04T15:30:54Z
dc.date.available 2014-01-04T15:30:54Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3329
dc.description.abstract Szybkie zmiany, wprowadzanie na rynek coraz to nowych wyrobów, technologii, ciągle wzrastająca konkurencja – to tylko niektóre elementy, które powodują, że tradycyjne metody zarządzania stają się coraz mniej skuteczne. Sytuacja ta powoduje, że firmy poszukują nowych rozwiązań w zakresie metod i technik zarządzania. Rosnąca ilość zagranicznych inwestycji w Polsce sprawia, że wraz z napływem kapitału następuje również napływ praktycznej wiedzy na temat nowych koncepcji zarządzania organizacją, która w coraz większym stopniu znajduje zastosowanie w polskich przedsiębiorstwach. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marketingowej koncepcji jakości w oparciu o normę ISO 9001:2000 oraz ukazanie wpływu tej koncepcji na zwiększenie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketingowa koncepcja jakości pl
dc.subject normy ISO 9000:2000 pl
dc.subject gospodarka rynkowa pl
dc.subject jakość pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject filozofia Kaizen pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject usługi pl
dc.subject rozwój firmy pl
dc.title Marketingowa koncepcja jakości i jej odzwierciedlenie w aplikacji normy ISO 9001:2000 w Polsce i w krajach Unii Europejskiej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info