Atrakcyjność turystyczna Polski dla turystów holenderskich

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Kula Aleksandra
dc.date.accessioned 2014-01-04T19:04:51Z
dc.date.available 2014-01-04T19:04:51Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3341
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza atrakcyjności turystycznej Polski dla turystów holenderskich. Przedstawiono etapy rozwoju turystyki oraz jej wpływ i znaczenie na gospodarkę. Zaprezentowano pojęcie produktu turystycznego, jego elementy składowe oraz specyfikę strategii marketingowe w działalności turystycznej. Dokonano oceny konkurencyjności produktu turystycznego Polski analizując jego mocne i słabe strony. Przedstawiono charakterystykę rejonów turystycznych Polski oraz dokonano analizy zapotrzebowania Holendrów na usługi turystyczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject marketing w turystyce pl
dc.subject integracja Polski z Unią Europejską pl
dc.subject badanie marketingowe pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.title Atrakcyjność turystyczna Polski dla turystów holenderskich pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info