dc.contributor.advisor |
Flasiński, Mariusz |
|
dc.contributor.author |
Bara Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-04T19:33:19Z |
|
dc.date.available |
2014-01-04T19:33:19Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3343 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest analiza problemów występujących w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM. Zaprezentowano CRM w ujęciu teoretycznym – definicję, elementy składowe i zakres. Przedstawiono problemy występujące w trakcie wdrożenia systemu klasy CRM posiłkując się informacjami zaczerpniętymi z raportu firmy konsultingowej Process4E „CRM w Polsce”.
Przybliżono problem wdrożenia systemu z punktu widzenia organizacji jako żywego organizmu – kultury organizacyjnej i jej rodzajów oraz przedstawiono problem Zarządzania Poprzez Wartości. Podjęto tematykę analizy przedwdrożeniowej, jej filozofii, ścieżki analizy oraz korzyści wypływających z jej przeprowadzenia w przedsiębiorstwie. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
wdrożenie CRM |
pl |
dc.subject |
kultura organizacyjna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie poprzez wartości |
pl |
dc.subject |
normy |
pl |
dc.subject |
wartości |
pl |
dc.title |
Problemy występujące w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |