Problemy występujące w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Flasiński, Mariusz
dc.contributor.author Bara Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-04T19:33:19Z
dc.date.available 2014-01-04T19:33:19Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3343
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza problemów występujących w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM. Zaprezentowano CRM w ujęciu teoretycznym – definicję, elementy składowe i zakres. Przedstawiono problemy występujące w trakcie wdrożenia systemu klasy CRM posiłkując się informacjami zaczerpniętymi z raportu firmy konsultingowej Process4E „CRM w Polsce”. Przybliżono problem wdrożenia systemu z punktu widzenia organizacji jako żywego organizmu – kultury organizacyjnej i jej rodzajów oraz przedstawiono problem Zarządzania Poprzez Wartości. Podjęto tematykę analizy przedwdrożeniowej, jej filozofii, ścieżki analizy oraz korzyści wypływających z jej przeprowadzenia w przedsiębiorstwie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Customer Relationship Management pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject wdrożenie CRM pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject zarządzanie poprzez wartości pl
dc.subject normy pl
dc.subject wartości pl
dc.title Problemy występujące w trakcie wdrożeń systemów klasy CRM pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info