Analiza strategiczna jako narzędzie kształtowania rozwoju firmy handlowej "Nonna & Sons" Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Owczarek Dariusz
dc.date.accessioned 2014-01-05T20:53:01Z
dc.date.available 2014-01-05T20:53:01Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3362
dc.description.abstract Każda firma działająca w warunkach gospodarki rynkowej by przetrwać w długim okresie jest zmuszona budować strategię swojego rozwoju. Coraz szybsze zmiany zachodzące w otoczeniu są powodem coraz większego koncentrowania się przedsiębiorstw na zarządzaniu strategicznym. Przygotowanie firmy do sprostania wyzwaniom przyszłości wymaga posiadania przez firmę planu strategicznego wytyczającego kierunki, oraz sposoby rozwoju. Celem niniejszej pracy było podjęcie badań umożliwiających określenie kierunków rozwoju firmy „Nonna & Sons” Sp. z o.o. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject firma handlowa pl
dc.subject rozwój firmy pl
dc.subject strategie rozwoju małej firmy pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject metody analizy strategicznej pl
dc.title Analiza strategiczna jako narzędzie kształtowania rozwoju firmy handlowej "Nonna & Sons" Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info