Zarządzanie marką na przykładzie firmy Ahold Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Bogusz, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-05T22:10:42Z
dc.date.available 2014-01-05T22:10:42Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3368
dc.description.abstract Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi kształtowania produktu. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości firmy. Markowe firmy i produkty odgrywają podstawową rolę w rozwijaniu międzynarodowej kooperacji oraz wymiany. W świetle sukcesów odnoszonych przez wkraczające na polski rynek renomowane firmy zagraniczne. Coraz liczniejsi krajowi przedsiębiorcy uznają, iż marka jest niezbędnym narzędziem skutecznego zdobywania rynków, utrzymywania zdobytej pozycji i międzynarodowej rywalizacji. Celem pracy jest zaprezentowanie funkcjonowania procesu zarządzania marką a przykładzie firmy Ahold Polska. Zdefiniowane zostanie pojęcie marki, jej elementy, rodzaje, strategie, oraz jej rola jako istotnego elementu marketingu. W pracy znajdą zatem też rozważania na temat produktu jako przedmiotu sprzedaży stanowiącej podstawę działalności firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject znak handlowy pl
dc.subject strategie marki pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject produkt markowy pl
dc.subject Ahold Polska pl
dc.title Zarządzanie marką na przykładzie firmy Ahold Polska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info