Działania promocyjne jako element marketingu - mix na przykładzie operacji zagranicznych Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Kaim Cecylia
dc.date.accessioned 2014-01-05T22:23:14Z
dc.date.available 2014-01-05T22:23:14Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3370
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja działań promocyjnych jako elementu marketingu - mix na przykładzie operacji zagranicznych Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w Nowym Sączu. Zaprezentowano pojęcie marketingu bankowego, jego rolę w gospodarce rynkowej. Przybliżono pojęcie produktu bankowego, jego rodzaje oraz pozostałe instrumenty marketingu- mix. Przedstawiono charakterystykę działalności oddziału Banku BGŻ S.A. w Nowym Sączu, jego historię, strukturę organizacyjną oraz rodzaje produktów i usług jakie oferuje klientom Oddział Banku. Zaprezentowano operacje zagraniczne w portfelu usług, cykl życia dla każdego z wybranych produktów oraz wyniki badań ankietowych dotyczących postrzegania przez klientów Banku BGŻ S.A. operacji zagranicznych oraz samego Banku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject operacje zagraniczne pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject skuteczność działań promocyjnych pl
dc.title Działania promocyjne jako element marketingu - mix na przykładzie operacji zagranicznych Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info