Pozakapitałowe czynniki sukcesu na rynku dóbr przemysłowych business-to-business.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Czerniak Ryszard
dc.date.accessioned 2014-01-05T22:43:38Z
dc.date.available 2014-01-05T22:43:38Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3372
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja pozakapitałowych czynników sukcesu na rynku dóbr przemysłowych business-to-business. Omówiono współczesny rynek w obliczu globalizacji oraz zarządzanie jako element strategii sukcesu. Przedstawiono strategie sukcesu w B2B na przykładzie rynku opakowań. Pozakapitałowe czynniki sukcesu omówiono na przykładzie firmy z branży opakowaniowej Jokey Plastik. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek pl
dc.subject globalizacja pl
dc.subject B2B pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject strategia sukcesu pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject pozakapitałowe czynniki sukcesu pl
dc.subject rynek opakowań pl
dc.title Pozakapitałowe czynniki sukcesu na rynku dóbr przemysłowych business-to-business. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info