Analiza działalności marketingowej na przykładzie firmy Delecta S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Żelazko Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-05T22:47:39Z
dc.date.available 2014-01-05T22:47:39Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3373
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza działalności marketingowej na przykładzie firmy Delecta S.A. Wyjaśniono istotę marketingu, warunki wykorzystania, korzyści jakie płyną z jego stosowania oraz podstawowe zasady marketingowych działań. Omówiono instrumenty marketingu-mix oraz przedstawiono rynek artykułów spożywczych w Polsce. Przedstawiono genezę powstania i rozwoju firmy Delecta, analizę pozycji rynkowej , konkurentów i klientów oraz strukturę organizacyjną firmy. Zaprezentowano analizę instrumentów marketingowych w firmie Delecta oraz określono elementy strategii marketingowej i kierunki dalszego rozwoju firmy. Pokazano jak w firmie działają służby marketingowe i jakie stosuje przedsiębiorstwo metody badań marketingowych na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek artykułów spożywczych pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject badanie marketingowe pl
dc.title Analiza działalności marketingowej na przykładzie firmy Delecta S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info