Promocja miasta jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Nowy Sącz

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Szot Tatiana
dc.date.accessioned 2014-01-06T11:23:01Z
dc.date.available 2014-01-06T11:23:01Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3389
dc.description.abstract Niniejsza praca stanowi próbę oceny społecznego odbioru działań promocyjnych Urzędu Miasta Nowy Sącz. Jest na gruncie teoretycznym połączeniem wiedzy dotyczącej marketingu terytorialnego (jego funkcji, założeń, celów i strategii) z poznaniem praktyki podejścia mieszkańców do rodzaju i form komunikowania się Urzędu Miasta Nowego Sącza z nimi. Praca jest wynikiem przeprowadzonych badań marketingowych wśród mieszkańców oraz studentów Wyższej Szkoły Biznesu – NLU. Jej głównym założeniem było poznanie opinii mieszkańców i studentów na temat, w jaki sposób Urząd Miasta promuje Nowy Sącz i czy te działania są skuteczne Praca ta odzwierciedla relacje, jakie zachodzą pomiędzy założeniami marketingu a konkretną instytucją publiczną, która świadczy usługi na rzecz ludności. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject system komunikacji społecznej pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja miasta i regionu pl
dc.subject Nowy Sącz pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject promocja masowa pl
dc.subject promocja osobista pl
dc.subject promocja w Internecie pl
dc.title Promocja miasta jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info