Stopień akceptacji reklamy w Internecie przez studentów WSB - NLU w Nowym Sączu w świetle wyników badań

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gorazd, Tomasz
dc.contributor.author Lis Anna
dc.date.accessioned 2014-01-06T12:39:56Z
dc.date.available 2014-01-06T12:39:56Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3394
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest prośba ukazania w jaki sposób postrzegana jest reklama w Internecie przez studentów Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University. Spośród wybranej grupy studentów przeprowadzono badania ankietowe, które dotyczyły informacji na temat preferencji dotyczących czasu przeznaczonego na oglądanie, jak jest przez nich postrzegana reklama w Internecie oraz w jakim stopniu ma ona wpływ na decyzje kupna prezentowanych produktów czy też usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w Internecie pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject historia Internetu pl
dc.subject wpływ Internetu pl
dc.subject popularność Internetu pl
dc.title Stopień akceptacji reklamy w Internecie przez studentów WSB - NLU w Nowym Sączu w świetle wyników badań pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info