Karty płatnicze w rozliczeniach pieniężnych na przykładzie działalności punktu handlowego "RADIUM"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Wrona Janusz
dc.date.accessioned 2014-01-07T12:08:27Z
dc.date.available 2014-01-07T12:08:27Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3454
dc.description.abstract Nadrzędnym celem podejmowanym w niniejszym opracowaniu jest uzyskanie odpowiedzi czy przystąpienie do akceptacji kart wpływa na ilość klientów przedsiębiorstwa, na przykładzie sklepu oferującego obuwie i galanterię skórzaną - „Radium”. Cel został zweryfikowany przy pomocy następującej hipotezy badawczej: Wprowadzenie obsługi kart płatniczych przez przedsiębiorstwo wpływa na zwiększenie liczby jego klientów. Ponadto praca zawiera syntezę wiadomości dotyczących kart płatniczych z uwzględnieniem najnowszych danych światowych oraz polskich. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject karty płatnicze pl
dc.subject rynek kart płatniczych w Polsce pl
dc.subject transakcje pl
dc.subject proces autoryzacji pl
dc.subject rozliczenia gotówkowe pl
dc.subject rozliczenia bezgotówkowe pl
dc.subject czek rachunkowy pl
dc.title Karty płatnicze w rozliczeniach pieniężnych na przykładzie działalności punktu handlowego "RADIUM" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info