Analiza wprowadzenie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 przez TeleNet Brzesko S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Borowiec Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-01-07T14:02:33Z
dc.date.available 2014-01-07T14:02:33Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3471
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena procesu wprowadzenia systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 w firmie Telnet Brzesko S.A. Zbadanie sposobu i efektywności realizacji podstawowych założeń systemu w zakresie: wzrostu jakości świadczonych usług, poprawy współpracy z odbiorcami usług, stabilizacji pozycji rynkowej firmy, minimalizacji stanów magazynowych, usprawnienie procesu archiwizacji danych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject jakość pl
dc.subject systemy zarządzania jakością pl
dc.subject normy ISO 9001:2000 pl
dc.subject Telnet Brzesko S.A. pl
dc.title Analiza wprowadzenie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 przez TeleNet Brzesko S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info