Kluczowe kompetencje współczesnego menedżera w aspekcie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Kramarz Agata
dc.date.accessioned 2014-01-07T14:13:59Z
dc.date.available 2014-01-07T14:13:59Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3472
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest próba sprecyzowania niezbędnych kompetencji, jakie powinien posiadać menedżer odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii przedsiębiorstwa. Część pierwsza pracy ma charakter teoretyczny - definiuje podstawowe pojęcia związane z tematyką pracy oraz tworzy zarys teorii związanej z takimi zagadnieniami jak: zarządzanie, strategia organizacji, kompetencje menedżera. Część druga posiada charakter praktyczny – jest analizą badań ankietowych przeprowadzonych wśród menedżerów najwyższego szczebla zarządzania w najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstwach w Polsce w 2003 roku (na podstawie „Listy 2000” sporządzonej przez dziennik RZECZPOSPOLITA, opublikowanej w dniu 12.10.2004 r.) na temat kluczowych kompetencji, jakie powinien posiadać współczesny menedżer kreujący strategię firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject menedżer pl
dc.subject kompetencje menedżerskie pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject inteligencja emocjonalna pl
dc.subject przywództwo pl
dc.title Kluczowe kompetencje współczesnego menedżera w aspekcie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info