Ocena poziomu satysfakcji klientów na podstawie badania opinii klientów Urzędu Pocztowego Limanowa 1

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Czyrnek, Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-01-07T14:34:40Z
dc.date.available 2014-01-07T14:34:40Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3476
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest pokazanie, jak przy pomocy dość prostych metod statystycznych i pewnego zasobu danych poznać i wykorzystać percepcję klienta. Wspominając o prostych narzędziach statystycznych mam na myśli zarówno statystyki opisowe oraz histogramy jak i bardziej zaawansowane metody jak chociażby metodę Servqal, która w szczątkowej formie zostanie wykorzystana w niniejszej pracy. Założonym sobie celem będzie zarówno właściwe pozyskanie danych jak i ich późniejsza obróbka. Do analizowania danych i przedstawiania wyników posłużę się pakietami Mathemmatica, Statistica oraz Microsoft Exel. Na podstawie uzyskanych wyników postaram się stworzyć harmonogram działań zmierzających ku poprawie oceny przedsiębiorstwa Poczta Polska a dokładnie usługi kurierskiej „Pocztex Kurier Poczty Polskiej”. Moim autora będzie wykazanie, że nawet proste działania podejmowane na drodze poznania zachowań klienta mogą przynieść wiedzę potrzebną do podjęcia działań naprawczych lub rozwojowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject marketing pl
dc.subject pomiar satysfakcji pl
dc.subject Servqual pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject usługi pocztowe pl
dc.title Ocena poziomu satysfakcji klientów na podstawie badania opinii klientów Urzędu Pocztowego Limanowa 1 pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info