Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie przedsiębiorstwa Fritar S.A. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Kukla, Monika
dc.date.accessioned 2014-01-08T09:55:12Z
dc.date.available 2014-01-08T09:55:12Z
dc.date.issued 2012-10-24 12:00:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3524
dc.description.abstract Głównym celem pracy było poznanie systemu wprowadzania nowego produktu na rynek przez przedsiębiorstwo FRITAR S.A. W niniejszej pracy wykorzystano dostępną literaturę, czasopisma oraz publikacje różnego rodzaju związane z omawianym tematem. Natomiast wywiady z kierownikami poszczególnych działów firmy FRITAR i wgląd do dokumentacji firmy stanowiły główne źródło informacji. Oczekiwania dzisiejszych konsumentów zmieniają się bardzo szybko. Firmy, które są w stanie te oczekiwania odpowiednio rozpoznać, mają ogromną szansę na odniesienie sukcesu na rynku. Aby ten sukces się zmaterializował, firmy muszą odpowiednio przygotować i wprowadzić na rynek odpowiedni produkt. pl
dc.description.abstract The main aim of my study was to investigate the introduction of a new product to the market by the company called FRITAR S.A. What was used in the present work was available literature, magazines and publications related to various aspects of the subject. However, interviews with the managers of the various departments of the company and access to company records were the main source of information. The expectations of today's consumers are changing very quickly. Companies that are able to properly identify those expectations, have a great chance to succeed on the market. In order to achieve mentioned success, companies must properly prepare and introduce a suitable product onto the market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject nowy produkt pl
dc.subject rynek pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject poszukiwanie idei produktu pl
dc.subject strategia marketingowo – ekonomiczna pl
dc.subject projekt produktu pl
dc.subject jakość produktu pl
dc.subject dostępność produktu pl
dc.subject new product pl
dc.subject market pl
dc.subject market research pl
dc.subject search for product ideas pl
dc.subject marketing – economic strategy pl
dc.subject product design pl
dc.subject product quality pl
dc.subject product availabilit pl
dc.title Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie przedsiębiorstwa Fritar S.A. w Tarnowie pl
dc.title.alternative Introduction of a new product on the market for example the company Fritar S.A. in Tarnow pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-08T09:01:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info