Preferencje nabywców usług bankowości internetowej w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Piekarska Aleksandra
dc.date.accessioned 2014-01-08T19:50:07Z
dc.date.available 2014-01-08T19:50:07Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3561
dc.description.abstract Bankowość internetowa jest jedną z najnowszych innowacji technologicznych, które wprowadziły do swojej oferty banki w przeciągu ostatnich lat. Powoli zyskuje sobie coraz większe grono zwolenników, ze względu na liczne korzyści, które daje swoim odbiorcom. Wirtualne konta powoli wypierają tradycyjne konta bankowego, do których dostęp umożliwia jedynie osobista wizyta w placówce banku. W przypadku konta internetowego wszystkie transakcje przeprowadzić można z każdego miejsca na świecie, przez całą dobę. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja preferencji nabywców usługi bankowości internetowej, na podstawie przeprowadzonych badań marketingowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject marketing usług bankowych pl
dc.subject usługi pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject zachowania nabywców pl
dc.subject rynek usług bankowych w Polsce pl
dc.subject bankowość internetowa pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject oferty polskich banków pl
dc.title Preferencje nabywców usług bankowości internetowej w Polsce pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info