Analiza strategiczna firmy "Budimex" metodą SPACE

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Franczyk Zenon
dc.date.accessioned 2014-01-08T20:13:02Z
dc.date.available 2014-01-08T20:13:02Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3563
dc.description.abstract Metoda SPACE jest wszechstronną metodą analizy strategicznej stosunkowo młodą, powstałą w połowie lat 80 – tych. Jej atutem jest uniwersalizm umożliwiający zastosowanie jej do analizy praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Istnieje niewiele praktycznych opracowań analizy przy jej użyciu, a niniejsza praca jest być może pierwszą próbą jej zastosowania do wskazania strategii dla firmy typowo budowlanej. Opracowanie analizy strategicznej tą metodą po raz pierwszy dla konkretnej firmy umożliwia stosunkowo łatwe i szybkie powtarzanie jej w przyszłości, a co za tym idzie kontrole kierunku rozwoju przedsiębiorstwa oraz analizę zagrożeń w przyszłości. Głównym problemem badawczym mojej pracy jest odpowiedź na pytanie; w jakim kierunku powinna zmierzać firma Budimex oraz jakie powinny być sposoby realizacji jej strategii w warunkach wysokiej konkurencji. Celem pracy jest dokonanie analizy strategicznej firmy Budimex metodą SPACE, oraz wskazanie potencjalnego kierunku dalszego rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject metoda SWOT pl
dc.subject metoda SPACE pl
dc.subject Fiema Budimex pl
dc.subject sektor budowlany pl
dc.subject rynek niemiecki pl
dc.title Analiza strategiczna firmy "Budimex" metodą SPACE pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info