Osobowościowe aspekty podatności na reklamę na przykładzie aktywnej zawodowo grupy mieszkańców Lublina w przedziale wiekowym 25-55 lat

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Dyguś Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-08T20:25:57Z
dc.date.available 2014-01-08T20:25:57Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3564
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest ukazanie reklamy jako narzędzia wspomagającego proces sprzedaży w sposób wyrafinowany i niezauważalny dla przeciętnego odbiorcy oraz udowodnienie, że cechy osobowościowe mają duży wpływ na podatność człowieka na reklamę. Nie oznacza to, że odbiorca w ogóle nie zauważa reklamy. Autor pokazuje w pracy, jakie stosuje się techniki, sposoby przekazania informacji werbalnych i pozawerbalnych oraz zawarte w reklamie ukryte przesłanie motywujące do zakupu danego produktu lub usługi. Wszystko odbywa się tak, że nabywca nie zdaje sobie sprawy z tego, że właśnie padł ofiarą manipulacji. Przeprowadzono też badania dotyczące motywów dokonywania zakupów towarów reklamowanych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject osobowość pl
dc.subject teoria psychoanalityczna pl
dc.subject teorie behawiorystyczne pl
dc.subject teoria humanistyczna pl
dc.subject teoria osobowości według Hansa Eysenck’a pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama i psychologia pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject manipulacja pl
dc.subject reklama podprogowa pl
dc.title Osobowościowe aspekty podatności na reklamę na przykładzie aktywnej zawodowo grupy mieszkańców Lublina w przedziale wiekowym 25-55 lat pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info