Strategia marketingowa i budowanie marki Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "GROMADA"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Sułkowska Ewa
dc.date.accessioned 2014-01-08T21:43:56Z
dc.date.available 2014-01-08T21:43:56Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3568
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja strategii marketingowej i procesu budowania marki ogólnokrajowej na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej GROMADA. Zaprezentowano pojęcie i rodzaje strategii marketingowej, zdefiniowano markę, identyfikację wizualną, znak towarowy oraz rynek usług turystycznych. Przedstawiono historię, charakterystykę i strukturę Gromady oraz organizacje międzynarodowe do których należy. Zaprezentowano aktualną sytuację firmy, jej otocznie, strategie marketingową, plany na przyszłość oraz działania firmy zmierzające w kierunku budowania marki oraz markowy produkt Gromady „Wakacje po polsku”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marka pl
dc.subject identyfikacja wizualna pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject znak towarowy pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.title Strategia marketingowa i budowanie marki Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "GROMADA" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info