Public Relations jako narzędzie kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy Capital Forensics Inc

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Krasowska Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-09T07:56:17Z
dc.date.available 2014-01-09T07:56:17Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3597
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja public relations jako narzędzia kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy„Capital Forensics Inc.”. Przedstawiono istotę, funkcje, i zadania public relations w firmie. Zaprezentowano różnice między tożsamością a wizerunkiem, konsekwencje, jakie wypływają z braku spójności między nimi, rolę, jaką pełni system identyfikacji wizualnej oraz niewizualne czynniki w procesie kształtowania wizerunku. Opisano instrumenty pomocne przy kreowaniu wizerunku firmy, określono miejsce managera w firmie oraz dokonano analizy wizerunku menedżera badanej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject public relations pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject komunikacja w przedsiębiorstwie pl
dc.subject media pl
dc.subject reklama pl
dc.title Public Relations jako narzędzie kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy Capital Forensics Inc pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info