Wykorzystanie narzędzi public relations do budowania wizerunku firmy DOMEST S.C. w Radomiu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Szymanska Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-09T08:06:32Z
dc.date.available 2014-01-09T08:06:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3598
dc.description.abstract Public relations jest jedną z najnowszych dziedzin zarządzania, budzącą duże zainteresowanie, a niekiedy i kontrowersje, które wynikają z błędnego postrzegania roli PR-u i niezrozumienia jego przesłanek. Wiele aspektów tej branży nie zostało jeszcze odkrytych i zbadanych, szczególnie w naszym kraju, aczkolwiek cieszy się ona coraz większą popularnością, zarówno wśród organizacji, jak i osób na co dzień zajmujących się problematyką marketingu czy zarządzania od strony teoretycznej. Celem niniejszego badania jest zapoznanie się z opiniami pracowników oraz klientów firmy remontowo - budowlanej Domest na temat skuteczności PR. Interesujące wydaje się sprawdzenie w jakim zakresie potencjalni klienci korzystają z Internetu jako źródła informacji o wyżej wymienionej firmie oraz jej witryny internetowej. Druga część badań polega na analizie opinii pracowników odnośnie ich wiedzy o promocji reputacji firmy, co pozwoli, wprawdzie w sposób pośredni ustalić, w jakim zakresie pracownicy utożsamiają się z firmą, w której są zatrudnieni. Cele badań: 1. Określenie, jaka liczba osób zainteresowanych odwiedza miesięcznie stronę internetową firmy Domest, co pozwoli ustalić zainteresowanie firmą potencjalnych klientów. 2. Poprzez analizę zapytań ofertowych wysłanych za pośrednictwem witryny internetowej ustalenie, czy są to zapytania o wykonanie prac remontowo - budowlanych, ceny usług i ewentualne zlecenie prac. 3. Oszacowanie, jaka liczba ofert dotyczących współpracy wpłynęła od firm, z którymi Domest nawiązał kontakt dzięki witrynie internetowej oraz czy oferta internetowa wpłynęła na ilość zamówień. 4. Ustalenie, czy pracownicy orientują się w prowadzonych przez firmę działaniach PR. 5. Zbadanie jak pracownicy oceniają efektywność działań PR w kontekście jakości warunków. Hipotezy: 1. Firmowa witryna internetowa spełnia istotną rolę w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa w otoczeniu zewnętrznym oraz ma wyraźny wpływ na kontakt z potencjalnymi odbiorcami usług firmy Domest. Wykorzystanie narzędzi PR wywiera korzystny wpływ na kształtowanie relacji i więzi pracowników z organizacją. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject zarządzanie public relations pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.title Wykorzystanie narzędzi public relations do budowania wizerunku firmy DOMEST S.C. w Radomiu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info