Marketing w instytucjach non profit na przykładzie Stowarzyszenia Artystów i Podróżników Grupa Rosynant w Raciborzu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Kazubski Marcin
dc.date.accessioned 2014-01-09T08:37:52Z
dc.date.available 2014-01-09T08:37:52Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3599
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wykazanie, iż marketing jest nieodłącznym elementem w zarządzaniu nie tylko przedsiębiorstwem komercyjnym, ale również organizacją typu non profit. Na przykładzie „Stowarzyszenia Artystów i Podróżników - Grupa Rosynant” w Raciborzu przedstawione zostały podobieństwa i różnice w doborze narzędzi marketingowych stosowanych przez organizacje nastawione na zysk oraz te, które skupiają się głównie na problemach społecznych. Starano się także wykazać, iż praktyczne zastosowanie metod marketingowych niesie wiele dobrych skutków dla organizacji pozarządowych, których działania mogą dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym stać się szybsze, sprawniejsze, wydajniejsze i skuteczniejsze. Natomiast realizacja przyjętych zadań, jest celem nie tylko przedsiębiorstw komercyjnych, ale wszelkich grup społecznych, w tym stowarzyszeń i grup nieformalnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject organizacja non-profit pl
dc.subject zarządzanie w instytucjach non-profit pl
dc.subject podstawy prawne pl
dc.subject finansowanie instytucji non profit pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject Stowarzyszenie Artystów i Podróżników Grupa Rosynant w Raciborzu pl
dc.subject wizerunek pl
dc.title Marketing w instytucjach non profit na przykładzie Stowarzyszenia Artystów i Podróżników Grupa Rosynant w Raciborzu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info