dc.contributor.advisor |
Wołowiec, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Małek, Emilia |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T09:25:31Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T09:25:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 13:29:43 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3608 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca w ujęciu ogólnym pokazuje wieloaspektowość procesu jakim jest restrukturyzacja oraz wprowadzanie zmian. Właściwie można powiedzieć, że zmiany i restrukturyzacja to synonimy, jednak restrukturyzacja jest znacznie bardziej ustrukturyzowana nawet w samym pojęciu niż zmiany. Bez wątpienia jednak związek między tymi dwoma procesami jest taki, że restrukturyzacja wynika z potrzeby zmian. Praca pokazuje w szczegółach kwestię zmian, ich źródła, rodzaje oraz co najważniejsze wyjaśnia dlaczego ludzie boją się zmian. Szczegółowość ta również tłumaczy proces restrukturyzacji, który jest nieocenionym narzędziem dla menedżerów szukających ratunku dla kiepskiej kondycji przedsiębiorstwa. Na przykładzie małej firmy z branży turystycznej można więc było dokładnie prześledzić proces zmian, propozycje rozwiązania kluczowych kwestii oraz drobniejszych problemów. W przypadku tej firmy restrukturyzacja okazała się najlepszym narzędziem do zdiagnozowania źródeł problemów oraz określenia kierunków działania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
zarządzanie zmianami |
pl |
dc.subject |
restrukturyzacja |
pl |
dc.subject |
ocena kondycji przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
restrukturyzacja naprawcza |
pl |
dc.title |
Restrukturyzacja sposobem na uzdrowienie firmy. Analiza przypadku Biura Podróży |
pl |
dc.title.alternative |
Restructuring as a solution for reforming company. Case study of travel agency |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-08T16:57:15Z |
|