Tożsamość a wizerunek firmy na przykładzie Procter & Gamble

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Tetla, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-09T10:26:50Z
dc.date.available 2014-01-09T10:26:50Z
dc.date.issued 2012-09-29 14:24:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3629
dc.description.abstract Celem poniższej analizy jest przedstawienie znaczenia tożsamości Procter and Gamble na polskim rynku, a w tym: sposobów komunikacji firmy z otoczeniem zewnętrznym, wewnętrznym i metod na nie wpływania oraz sposobów zdobywania długoterminowej przewagi, szacunku i uznania. Powyższe elementy mają na celu wykazać iż pozycja jaką dziś zajmuje firma nie jest wynikiem szczęścia czy przypadku, a wynikiem ściśle określonych działań i strategii. Przyjęto hipotezę: spójna tożsamość i pozytywny wizerunek firmy wpływają pozytywnie na odbiór firmy przez otoczenie, a co za tym idzie na jego preferencje zakupowe i sukces firmy na rynku. Dodatkową hipotezą jest stwierdzenie, że pozytywne opinie o produkcie i jego marce przekładają się na opinie o całej firmie. Zostało przeprowadzone badanie w celu uzyskania odpowiedzi na zagadnienia związane z Procter and Gamble. Wyniki mają na celu wyjaśnienie czy istnieje różnica pomiędzy tożsamością i wizerunkiem firmy. Badania zostały opracowane w oparciu o kwestionariusz ankiety. Grupą docelową byli studenci studiów medycznych. Spójna tożsamość i pozytywny wizerunek wpływają na odbiór firmy na rynku i jej sukces rynkowy. Główna hipoteza badawcza została potwierdzona przez odpowiedzi ankietowanych. Dana sytuacja wynika z kilku powodów. Przede wszystkim jakość produktów jest kluczowa w osiągnięciu sukcesu. Ankietowani stwierdzili, że dobra jakość produktów, budowa ich marki na rynku oraz jej promowanie przynosi wymierne rezultaty. Po pierwsze ze względu na to, iż są one chętnie wybierane na rynku. Po drugie, gdyż ich zalety i atuty przekładają się na postrzeganie firmy, a to powoduje, że ankietowani chętniej sięgają po inne produkty danej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject Procter & Gamble pl
dc.subject tożsamość przedsiębiorstwa pl
dc.title Tożsamość a wizerunek firmy na przykładzie Procter & Gamble pl
dc.title.alternative Company’s identity and image based on example of Procter & Gamble pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T09:40:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info