dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan W. |
|
dc.contributor.author |
Skrzypek Przemysław |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T13:12:51Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T13:12:51Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3647 |
|
dc.description.abstract |
Całość pracy oparta została na teoriach komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących działania, struktury oraz współczesnych zadań i problemów agencji reklamowej. Integralną część pracy stanowią również obserwacje i przemyślenia związane z moimi osobistymi doświadczeniami, jako pracownika opisanej agencji reklamowej Canenero Advertising.
Dotyczą one zarówno funkcjonowania agencji i jej wewnętrznej struktury, jak i współpracy z klientem, podczas której widać najwyraźniej, zarówno problemy, jak i wielki potencjał agencji reklamowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
polityka reklamowa przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
kampania reklamowa |
pl |
dc.subject |
adresat przekazu reklamowego |
pl |
dc.subject |
budżet reklamy |
pl |
dc.subject |
system komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
agencje reklamowe |
pl |
dc.title |
Rola agencji reklamowej w systemie komunikacji marketingowejna przykładzie projektu Anomolo stworzongo przez agencję Canenero Advertising w Osimo we Włoszech |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |