Rola agencji reklamowej w systemie komunikacji marketingowejna przykładzie projektu Anomolo stworzongo przez agencję Canenero Advertising w Osimo we Włoszech

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Skrzypek Przemysław
dc.date.accessioned 2014-01-09T13:12:51Z
dc.date.available 2014-01-09T13:12:51Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3647
dc.description.abstract Całość pracy oparta została na teoriach komunikacji marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących działania, struktury oraz współczesnych zadań i problemów agencji reklamowej. Integralną część pracy stanowią również obserwacje i przemyślenia związane z moimi osobistymi doświadczeniami, jako pracownika opisanej agencji reklamowej Canenero Advertising. Dotyczą one zarówno funkcjonowania agencji i jej wewnętrznej struktury, jak i współpracy z klientem, podczas której widać najwyraźniej, zarówno problemy, jak i wielki potencjał agencji reklamowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject polityka reklamowa przedsiębiorstwa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject adresat przekazu reklamowego pl
dc.subject budżet reklamy pl
dc.subject system komunikacji marketingowej pl
dc.subject agencje reklamowe pl
dc.title Rola agencji reklamowej w systemie komunikacji marketingowejna przykładzie projektu Anomolo stworzongo przez agencję Canenero Advertising w Osimo we Włoszech pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info