Reklama prasowa jako element systemu komunikacji marketingowej na przykładzie "Kuriera Szczecińskiego"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Łukaszczyk Damian
dc.date.accessioned 2014-01-09T21:41:46Z
dc.date.available 2014-01-09T21:41:46Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3668
dc.description.abstract Niniejsza praca składa się z części teoretycznej i empirycznego. Autor opisuje teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej. Szczegółowo jest mowa o idei i narzędziach komunikacji marketingowej, typach komunikowania jak również elementach procesu komunikowania. Ponadto, bardziej szczegółowo została ukazana istota i funkcje reklamy oraz reklamę prasową. Uwagę skoncentrowano na projektowaniu ogłoszenia prasowego i sposobie postrzegania reklamy prasowej przez czytelnika. Za istotny element reklamy prasowej uznano opisanie znaczenia sloganu reklamowego. Dokonano też analizy form i charakteru przekazów reklamy prasowej w „Kurierze Szczecińskim”. Uwzględniony okres badawczy mieści się w przedziale 1.08. - 31.08.2004. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject system komunikacji marketingowej pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject ogłoszenia prasowe pl
dc.subject slogan reklamowy pl
dc.subject "Kurier Szczeciński" pl
dc.title Reklama prasowa jako element systemu komunikacji marketingowej na przykładzie "Kuriera Szczecińskiego" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info