Działalność marketingowa podstawą sukcesu działalności baru gastronomiczno - piwnego "X"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Kmak Dariusz
dc.date.accessioned 2014-01-09T23:25:07Z
dc.date.available 2014-01-09T23:25:07Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3678
dc.description.abstract Jedną z możliwości kształtowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem jest wykorzystanie orientacji marketingowej. Istotą tej orientacji jest jak największe zbliżenie ofert rynkowych przedsiębiorstw do potrzeb potencjalnych klientów. Celem niniejszej pracy jest udowodnienie, że skutecznie prowadzona działalność marketingowa może przyczynić się do osiągnięcia sukcesu nawet małego przedsięwzięcia. Dokonano umiejscowienia marketingu w procesie zarządzania przedsiębiorstwem oraz przedstawiono instrumenty marketingu-mix. Zaprezentowano historię powstania Baru Gastronomiczno – Piwnego oraz opisano dotychczasową działalność marketingową realizowanego przedsięwzięcia. Podjęto próbę stworzenia modelu działań marketingowych, który mógłby być wykorzystany przez analizowany podmiot. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject orientacja marketingowa pl
dc.subject zarządzanie firmą pl
dc.subject rynek pl
dc.subject produkt pl
dc.title Działalność marketingowa podstawą sukcesu działalności baru gastronomiczno - piwnego "X" pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info