Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie sklepu Lewiatan

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Sułek, Natalia
dc.date.accessioned 2014-01-10T11:00:16Z
dc.date.available 2014-01-10T11:00:16Z
dc.date.issued 2012-09-25 18:38:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3715
dc.description.abstract Tematem niniejszego opracowania jest public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy, a co za tym idzie podejmowanych działań oraz wykorzystanych w tym celu niezbędnych narzędzi promocji. Celem pracy jest ocena wpływu działań public relations na wizerunek firmy. Praca powstała w oparciu o dostępne materiały dotyczące przedsiębiorstwa oraz zdobytą wiedzę i doświadczenie. Analizowany sklep Lewiatan pod względem stosowanych działań public relations różni się od lokalnej konkurencji, gdyż wszelkie podejmowane czynności są przemyślane, profesjonalne oraz ukierunkowane przede wszystkim na klienta. Mimo, iż sklep krótko istnieje na rynku, jego znak firmowy jest rozpoznawany, a oferowane produkty utożsamiane są z wysoką jakością. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject public relations pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject narzędzia promocji pl
dc.title Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie sklepu Lewiatan pl
dc.title.alternative Public relations as a tool for creating corporate image as exemplified by a Lewiatan store pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T09:43:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info