Zarządzanie marketingiem hotelu na przykładzie Hotelu Perła Południa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Zbozień, Adam
dc.date.accessioned 2014-01-10T14:33:12Z
dc.date.available 2014-01-10T14:33:12Z
dc.date.issued 2012-09-22 20:14:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3743
dc.description.abstract W pracy zwrócono uwagę na istotną rolę i znaczenie zarządzania marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem strategii zarządzania marketingowego oraz wpływu, jaki wywiera ono na konkurencyjność w branży hotelarskiej. Wykazano wykorzystywane przez hotele elementy marketingu-mix. Wyjaśniono istotę zachowań nabywczych i proces decyzyjny. Dokonano charakterystyki rynku usług hotelarskich na przykładzie regionu nowosądecczyzny. Zaprezentowano sposoby promocji usług hotelarskich na przykładzie Hotelu Perła Południa. Na podstawie analizy literatury źródłowej stwierdzono, że zastosowanie nowoczesnych form promocji odgrywa istotną rolę w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w analizowanej branży. pl
dc.description.abstract The thesis highlights the important role and importance of marketing management, with particular emphasis on strategy, marketing management and the impact it has on the competitiveness in the hospitality industry. Has been described elements of mix marketing used by hotels as well as nature of buying behavior and decision-making. Characteristics of the turism and hotel market has been made on the example of hotels from Nowy Sącz region. Presented ways of promoting the hotel based on example Perła Południa Hotel. Based on analysis of the source literature, it was found that the use of modern forms of promotion plays a vital role in achieving competitive advantage in the analyzed industry. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject promocja hotelu pl
dc.subject marketing management pl
dc.subject marketinig strategies pl
dc.subject hotel promotion pl
dc.title Zarządzanie marketingiem hotelu na przykładzie Hotelu Perła Południa pl
dc.title.alternative Marketing management based on Hotel Perła Południa pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T13:59:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info