W pracy omówiono zagadnienie marketingu mix w oparciu o analizę firmy Media Mine Sp. z o.o. Celem pracy było zbadanie zastosowania wyżej wymienionej koncepcji w młodym i niedoświadczonym przedsiębiorstwie. Celem uzupełniającym natomiast była analiza rynku transmisji na żywo w Internecie. W pracy starano się udowodnić istotność wykorzystania narzędzi marketingu mix, szczególnie w przypadku nowego, unikalnego produktu. Badania dokonano dzięki informacjom z wewnątrz firmy, które to pozwoliły na dokładną analizę. W jej wyniku autor doszedł do wniosku, iż problemem Media Mine jest niski budżet niepozwalający na zatrudnienie wykwalifikowanego personelu sprzedażowego oraz marketingowego. W części pierwszej autor skupia się na omówieniu powyższej teorii, opisując każdy z jej elementów, rozszerzając ją jednocześnie o elementy marketingu mix dla usług. Kolejne części dotyczą charakterystyki rynku transmisji na żywo w Internecie, charakterystyki badanej firmy, a ostatni rozdział koncentruje się na analizie marketingu mix w firmie Media Mine. W pracy dokonano analizy SWOT omawianego przedsiębiorstwa w celu zaproponowania najkorzystniejszej strategii i wyeliminowania pojawiających się problemów.
The paper discusses the issue of the marketing mix based on the analysis of Media Mine Sp. z o.o. The aim of the study is to investigate the application of the above-mentioned concepts in young and inexperienced company. The additional aim is to analyze the market of live broadcasting on the Internet. This paper seeks to demonstrate the importance of the use of marketing mix tools, especially in the case of a new, unique product. The study is made using information from inside of the company, which allowed for a complete analysis. As a result, the author came to the conclusion that the problem of Media Mine is that a low budget does not allow the employment of qualified sales and marketing personnel. In the first part, the author focuses on the discussion of the above theory, describing each of the components and extending it with elements of the marketing mix for services. The next section describes the characteristics of the market, the characteristics of the company. The last chapter focuses on the analysis of the marketing mix at Media Mine. The paper contains a SWOT analysis of the company in order to propose the best strategies and eliminate problems.