Analiza i ocena działań promocyjnych związanych z modyfikacją marki "Harnaś" na przykładzie Carlsberg Polska S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Serwin Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-11T13:54:57Z
dc.date.available 2014-01-11T13:54:57Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3808
dc.description.abstract Promocja jest potrzebna nie tylko przedsiębiorstwu, ale i konsumentom. Przedsiębiorstwo, aby istnieć na rynku, musi stale informować nabywców o tym, co i dla kogo wytwarza i sprzedaje oraz jakie osobiste korzyści zapewnia to nabywcom. Konsumentom natomiast ułatwia ona dokonanie wyboru towarów i usług najbardziej właściwych do zaspokajania odczuwanych czy pobudzanych przez promocje potrzeb. Dobra promocja musi być skuteczna to znaczy ułatwiać pozyskiwanie nabywców oraz efektywna - a więc zapewniać przewagę korzyści nad kosztami jej uzyskania. Kształtowanie dobrej promocji jest wysoko ocenianą umiejętnością profesjonalną, wymagającą znajomości wielu dziedzin wiedzy: ekonomicznej, marketingowej, socjologicznej i psychologicznej oraz praktycznych zdolności znajdowania pomysłów atrakcyjnego przedstawiania produktów i usług. Nadrzędnym celem mojej pracy było przedstawienie najlepszych technik promocji, które są gwarancją sukcesu promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marka pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek piwa pl
dc.subject Carlsberg Polska S.A. pl
dc.subject "Harnaś" pl
dc.subject strategie produktu pl
dc.subject polityka cenowa pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.title Analiza i ocena działań promocyjnych związanych z modyfikacją marki "Harnaś" na przykładzie Carlsberg Polska S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info