KRAK - GAZ Sp. z o.o. w Krakowie w obliczu transformacji krajowego rynku LPG i wzrostu aktywności zagranicznej i krajowej konkurencji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Kuś Aneta
dc.date.accessioned 2014-01-11T15:00:32Z
dc.date.available 2014-01-11T15:00:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3818
dc.description.abstract Polska jak i polskie przedsiębiorstwa od prawie 15 lat znajdują się w sytuacji działań wolnego rynku. Po etapie przeobrażeń gospodarki przedsiębiorcy zastanawiają się nad możliwościami i sposobami poprawy efektywności swojego działania i zwiększenia konkurencyjności. Podstawą bytu każdego przedsiębiorcy jest zadowolony klient. Warunkiem zadowolenia klienta jest natomiast wysoka jakość, która jest pochodną sprawnie działającego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest określenie sposobu, który pomoże usprawnić system zarządzania poprzez implementacje nowych rozwiązań organizacyjnych i strategicznych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem pl
dc.subject strategie konkurencji pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject rynek gazu płynnego w Polsce pl
dc.subject strategia dystrybucji LPG pl
dc.subject Krak-Gaz Sp. z o.o. pl
dc.title KRAK - GAZ Sp. z o.o. w Krakowie w obliczu transformacji krajowego rynku LPG i wzrostu aktywności zagranicznej i krajowej konkurencji pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info