Ocena systemu promocji wirtualnej firmy Polkomtel S.A., operatora sieci PLUS GSM

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Urbańska Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-11T15:21:31Z
dc.date.available 2014-01-11T15:21:31Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3820
dc.description.abstract W dzisiejszych czasach Internet odgrywa znaczącą rolę w życiu każdego człowieka. Dynamiczny jego rozwój spowodował pewne udogodnienia, dzięki którym zarówno przedsiębiorstwo, jak i osoby prywatne mogą wykorzystywać go w celu gromadzenia różnego rodzaju informacji bądź komunikowania się z otoczeniem. Ten typ technologii w dużej mierze pomaga firmom w podejmowaniu i realizacji wszelkich działań marketingowych, które można określić jako tzw. „marketing wirtualny”. Prowadzą one sprawną komunikację marketingową poprzez wykorzystanie zarówno metod tradycyjnych, do których można zaliczyć m.in.: reklamę; promocję osobistą; public relations, jak i nowoczesnych, np. stronę www; pocztę elektroniczną itd. To właśnie dzięki sieci internetowej bez względu na pozycję firmy na rynku, może ona w łatwy sposób nawiązać kontakt z wieloma podmiotami, co pozwala jej to na rozszerzenie działań marketingowych, pozyskanie większej grupy klientów, jak i ciągłą obecność w ich świadomości. Wykorzystanie Internetu przez przedsiębiorstwo, dostęp do stron www przedstawiających wszelkie informacje na jego temat ma ogromny wpływ na polepszenie relacji między sprzedawcą a nabywcą oraz przyczynia się to w dużej mierze do stworzenia lepszego i bardziej konkurencyjnego produktu bądź usługi spełniającego oczekiwania obecnych, jak i przyszłych konsumentów, co w rezultacie pozwoli firmie osiągnąć sukces na rynku. Celem niniejszej pracy jest ocena systemu promocji wirtualnej w Polkomtel S.A., operatora sieci cyfrowej telefonii komórkowej - Plus GSM. Płaszczyzną tej oceny są strony internetowe firmy oraz materiały udostępnione przez Autoryzowany Punkt Handlowy w Krynicy - Zdroju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject public relations pl
dc.subject model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym pl
dc.subject Internet pl
dc.subject komunikacja on-line pl
dc.subject strony internetowe pl
dc.subject ocena stron internetowych pl
dc.subject budżet promocyjny pl
dc.subject skuteczność promocji pl
dc.subject sieć Plus GSM pl
dc.title Ocena systemu promocji wirtualnej firmy Polkomtel S.A., operatora sieci PLUS GSM pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info