dc.description.abstract |
Plan marketingowy jest przede wszystkim zbiorem decyzji ustalających pożądane cele rynkowe i sposób ich realizacji. Decyzje te są podejmowane w oparciu o wszechstronną analizę bieżącej i przewidywanej sytuacji firmy na danym rynku. Odpowiedź na pytanie: co w założonym czasie możemy osiągnąć? stanowi jedynie punkt wyjścia do formułowania istoty planu, a więc podejmowania decyzji wskazujących: co i jak należy osiągnąć. Tak rozumiany plan spełnia przede wszystkim funkcje motywacyjną.
Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie planu marketingowego dotyczącego rozwoju jednej z małych firm działającej na nowosądeckim rynku, zajmującej się produkcją nakryć głowy. Firma jako Spółka Cywilna działa na rynku od 2000 roku, a jej początki zainicjował w roku 1962 pradziadek obecnych współwłaścicieli, prowadząc mały zakład krawiecki. |
pl |