Plan marketingowy wejścia na nowy rynek geograficzny firmy ETA S.C.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Antolik Irena
dc.date.accessioned 2014-01-11T22:28:18Z
dc.date.available 2014-01-11T22:28:18Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3829
dc.description.abstract Plan marketingowy jest przede wszystkim zbiorem decyzji ustalających pożądane cele rynkowe i sposób ich realizacji. Decyzje te są podejmowane w oparciu o wszechstronną analizę bieżącej i przewidywanej sytuacji firmy na danym rynku. Odpowiedź na pytanie: co w założonym czasie możemy osiągnąć? stanowi jedynie punkt wyjścia do formułowania istoty planu, a więc podejmowania decyzji wskazujących: co i jak należy osiągnąć. Tak rozumiany plan spełnia przede wszystkim funkcje motywacyjną. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie planu marketingowego dotyczącego rozwoju jednej z małych firm działającej na nowosądeckim rynku, zajmującej się produkcją nakryć głowy. Firma jako Spółka Cywilna działa na rynku od 2000 roku, a jej początki zainicjował w roku 1962 pradziadek obecnych współwłaścicieli, prowadząc mały zakład krawiecki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject plan marketingowy w przedsiębiorstwie pl
dc.subject Firma ETE S.C. pl
dc.subject rynek tekstylny w Polsce pl
dc.subject konkurencja pl
dc.title Plan marketingowy wejścia na nowy rynek geograficzny firmy ETA S.C. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info