Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Góra, Mateusz
dc.date.accessioned 2014-01-12T11:03:13Z
dc.date.available 2014-01-12T11:03:13Z
dc.date.issued 2012-09-19 11:27:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3850
dc.description.abstract Celem pracy jest omówienie roli systemu zarządzania wiedzą w obsłudze klienta na przykładzie firmy NOVITUS. Badania przeprowadzono za pomocą luźnego wywiadu z pracownikami, a także analizy dokumentacji firmy. W szczególności omówione zostały wykorzystywane przez NOVITUS elementy systemu zarządzania wiedzą wspomagające obsługę klienta. Stosowane przez badaną firmę elementy systemu zarządzania wiedzą w dużej mierze opierają się na wykorzystywaniu różnego rodzaju technologii informatycznych umożliwiających gromadzenie i rozpowszechnianie wiedzy wśród zainteresowanych m.in. o klientach, produktach prowadzonych akcjach i konkurencji, a także umożliwiają dostęp klientom do serwerów czy portali internetowych za pomocą, których mogą dokonywać zakupów, sprawdzać zaległe płatności, pobierać różne dokumenty, czy też uzyskać potrzebne informacje. Ponadto niezmiernie ważną kwestię stanowi tworzona w firmie kultura organizacyjna, która sprzyja jak najlepszej obsłudze klienta i dbaniu o jego zadowolenie. W badanej Firmie nie dokonano celowego wdrożenia kompleksowego systemu zarządzania wiedzą natomiast z powodzeniem wykorzystuje się wiele jego elementów co z pewnością wpłynęło na jakość obsługi klienta. pl
dc.description.abstract The purpose of the thesis is to present the role of the knowledge-management system implemented in customer service at NOVITUS company. The research method used consisted of interviews with the personnel as well as the analysis of the company documentation. In particular, the thesis presents the elements of the knowledge-management system which supports customer service as implemented at NOVITUS. The elements of the knowledge management system used by the company under consideration are mainly based on implementation of various types of information technologies which enable collecting and disseminating knowledge among the relevant staff about clients, products, campaigns conducted, and competitors. They also enable clients to access servers or internet portals through which they can do on-line shopping, check outstanding payments, download various documents or obtain necessary information. Moreover, another important issue is corporate culture within the company which promotes the best customer service and focuses on customer satisfaction. The company under consideration has not implemented an integrated knowledge management system; however, the company successfully utilises many of its elements, which has undoubtedly enhanced the quality of customer service. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject system pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject wiedza pl
dc.subject proces pl
dc.subject klient pl
dc.subject obsługa pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject analiza pl
dc.subject management pl
dc.subject knowledge pl
dc.subject process pl
dc.subject customer service pl
dc.subject interview pl
dc.subject analysis pl
dc.title Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta pl
dc.title.alternative The role of knowledge management system in the customer service pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-12T10:38:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info